Uczelniana Rada ds. Kształcenia i Parlament Studencki zapraszają
do udziału w konkursie
Na Uniwersytecie Zielonogórskim rozpoczyna się XV edycja ewaluacji. Ocena prowadzących zajęcia dokonywana jest przez studentów i doktorantów po zakończeniu zajęć. Ankieta zostanie udostępniona studentom i doktorantom od 1 lutego do 31 marca 2023 r.
Biorąc udział w ocenie, jednocześnie bierzecie udział konkursie. Możecie wygrać dla siebie jedną z trzechkart podarunkowych o wartości 750, 500 lub 250 złotych lub Dzień Rektorski dla swojego wydziału!
Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach wydziałowej i indywidualnej.
Kategoria I (wydziałowa) - przeprowadzany w grupach zgodnych z liczbą studentów poszczególnych jednostek:
W konkursie wydziałowym nagrodzony zostanie każdy wydział, który zwycięży w swojej grupie. Liczy się liczba studentów, którzy wezmą udział i wypełnią przynajmniej jedną ankietę.
Kategoria II (indywidualna)- udział biorą wszyscy studenci – osoby uprawnione do wypełnienia ankiety prowadzącego zajęcia.
Uczestnik, który chce wziąć udział w konkursie powinien wykorzystać token, który otrzymał na konto mailowe 30 stycznia 2023 r. iwypełnić dowolną liczbę ankiet oceny prowadzących zajęcia wygenerowanych przez system ankietowy.
Należy pamiętać o zachowaniu tokenu, aby wziąć udział w losowaniu nagród rzeczowych!
Losowe tokenyzostały wysłane studentom w dniu 30stycznia 2023 r.,na ich uczelniane adresy email (nralbumu@stud.uz.zgora.pl) - w celu sprawnego przeprowadzenia ankiety. Po ich wysyłce nie ma możliwości powiązania wysłanego studentowi tokena z jego danymi osobowymi. Ty samym gwarantujemy całkowitą anonimowość ankiety wypełnionej otrzymanym tokenem.
Link do systemu: http://ankiety.uz.zgora.pl/pracownik
Raporty z ewaluacji procesu kształcenia, zarówno oceny prowadzącego zajęcia, jak i zadowolenia z warunków studiowania publikowane są na stronie Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia.
[1] W przypadku wydziału określonego w grupie piątej, wprowadzono dodatkowy warunek użycia ponad 50% tokenów przydzielonych wydziałowi.