uz-logo-pion-2.png

Aktualności

Tech Masterclass – relacja ze spotkań w dniu 22 października

24.10.2024

Kolejne wydarzenia w ramach cyklu spotkań Tech Masterclass za nami. We wtorek 22-go października br. studenci Wydziału Nauk Inżynieryjno-Technicznych wzięli udział w dwóch spotkaniach realizowanych przez partnera Wydziału – firmę Auctane.

Realne wyzwania przed jakimi stoją dzisiaj specjaliści w branży IT prezentowali eksperci firmy Auctane. Pan Łukasz Parala przeprowadził prelekcję zatytułowaną “Komunikacja, wszyscy o tym mówią - dlaczego?”. Studenci dowiedzieli się między innymi jak wygląda komunikacja w zespole w czasach pracy zdalnej/hybrydowej oraz jak procedury i reguły ułatwiają komunikację pomiędzy zespołami. Ekspert podzielił się wiedzą i doświadczeniem uzasadniając dlaczego 5 min komunikacji face-to-face jest czasem lepsze niż mail czy Slack. Drugą w tym dniu prelekcję przeprowadził Pan Krzysztof Wróbel – specjalista globalnej firmy IT podzielił się wiedzą w obszarze programowania chmurowego prezentując możliwości Amazon Web Services (AWS).

Wiedza cenna dla osób, które planują karierę i szykują się do wejścia na rynek pracy. Dziękujemy partnerowi Wydziału – firmie Auctane – za dzielenie się ekspercką wiedzą.

Podziękowania kierujemy rówież do Biura Karier UZ, które bierze udział w organizacji spotkań.

Zapytania w sprawie cyklu spotkań Tech Masterclass można kierować na adres a.mowna@issi.uz.zgora.pl (dr inż. Anna Pławiak-Mowna, prof. UZ)

Kolejne spotkanie zaplanowane zostało na 19 listopada br. Szczegóły pojawią się wkrótce.

Autor: dr inż. Anna Pławiak-Mowna, prof. UZ

Grafiki udostępnione przez Auctane



rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18